Könyves staféta

2009. augusztus 18., kedd

Kedves blogtársamtól Szotyitól kaptam egy stafétát mely szerint lapozzam fel az általam olvasott könyv 161. oldalát és másoljam be ide a blogbejegyzésbe az 5. bekezdést.

Még a múlt hónapban nyertem a babásblogommal egy könyvcandy-t melyben a következő könyvek voltak:


Ebből már kiolvastam Valerie Tasso: Egy nimfomániás naplója-t és nemrég kezdtem el Laura D. Szex és tandíj című kiadványát. Mostanában az elmúlt öt évben a babázással foglalkozó könyvek elégítették ki az összes olvasási vágyamat,rengeteg könyvet kiolvastam a témával kapcsolatban de mostmár a nevelés mellett egyre többet kacsingatok más témák felé. Mivel ilyen szerencsés voltam ezen a blogcandy-n és sikerült nyernem ,így végre ráébredtem arra,hogy van élet a pelenkák után is.....

Szóval az 5. bekezdés:
"A sarkon van egy bár,oda menekülünk be.Se ő,se én nem akarunk tovább rohanni,én meg ráadásul szeretnék gyorsan eltűnni az emberek szeme elől. Ma már túl sokan láttak."


Szeretném továbbadni....

Katicának
Csutinak
Timcsocának
Merikának
Szilvinek

4 megjegyzés:

Katica 2009. augusztus 18. 3:31  

Köszönöm hogy rám is gondoltál :-D

Merika 2009. augusztus 18. 4:34  

Köszönöm hogy gondoltál rám, és ma felteszem a blogra!

Szilvii 2009. augusztus 18. 22:29  

Én is köszönöm, hogy hívtál játszani:)

Timcso 2009. augusztus 19. 9:06  

Köszi, hogy gondoltál rám!:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP