Timcsoca (és Izzie) 5. kihívás

2009. október 26., hétfő

Timcsoca és Izzie ezúttal is közösen készítették el az 5. kihívást Timcsocánál ,így egyből tudtam,hogy erre rá fogok startolni,de közös bloggal is készülnek legnagyobb örömömre,amely tele lesz kihívásokkal hamarosan. Már csak egy kicsivel több időt kéne valahogy nyerni.....

Izzie oldala


Ezúttal a szüret volt a téma. vagy.....az elrendezés...
Mivel szüretelős képet nem nagyon találtam,de annyira szerettem volna az elrendezéssel dolgozni,így a szeptemberi maci parkos kirándulásunkat örökítettem meg íly módon.




Kit klubos papírok és dátumcímke
Canon oldalról nyomtatott betűk
Timcsoca szalagja

Maciparkos souvenir (macifej-kerámia)

2 megjegyzés:

Ányi 2009. október 26. 12:58  

jajj, naon jó lett az oldalad!

Timcso 2009. október 29. 11:32  

Nekem nagyon-nagyon tetszik!! A papírok és a kiegészítők is jól passzolnak a fotóhoz!:)

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP