Sabee kíhívására

2010. január 30., szombat


A Scrapbook.hu-n ezuttal Sabee hív játékra mindenkit egy gyönyörű szép készletet is alkotott ebből az alkalomból,én a katicáiba beleszerelmesedtem,de a többi is olyan gyönyörűséges igazi tavaszvárós ez a készlet.

Ráadásul nyomtatható elemeket is tartalmaz a hagyományos scrap kedvelőinek számára.

A másik nagyon csábító ajánlat lentebb olvasható:

FIGYELEM!
2010 első hónapjaiban bevezetünk egy új dolgot, amelybe már ez a kihívás is beletartozik: a scrapbook.hu hivatalos kihívásain való részvételért SB pontok gyűjthetők. Az összegyűjtött SB pontok ezután pénzzé válthatók majd a webáruházban. Tehát, mindenki, akinek van kedve, induljon a kihívásokon, mert feltöltött alkotása egy SB pontot fog érni!
A pontgyűjtés részleteivel rövidesen megismerkedhettek!
***

Én ezzel az oldallal neveztem,de a 365 napos projekt 4. hetének oldalba foglalásánál is felhasználtam.

5 megjegyzés:

-krisztina- 2010. február 1. 0:34  

Szia Ildikó!

Olyan kérdésem lenne, hogy a képek szélét hogyan kell lekerekíteni pl. 3 hétnél? én radírral csináltam 1600 %-os nagyítással, képkockákat radíroztam, de rettenetes munka. bízom benne, hogy van valamilyen beállítás, amivel egy gombnyomással lehet kerekíteni, mert ez elég macerás. meg szerintem látszik is, hogy kézzel lett javítva a sarka...

köszi a segítséget!

ilgya 2010. február 1. 7:17  

Szia Kriszti!
Én eddig template-ból dolgoztam,még nem probáltam sosem lekerekíteni a széleit,de ahogy írod a radírozás nagyon rettenetes munka lehet,szerintem a sokszög kivágásánál kellene valahogy variálni...

-krisztina- 2010. február 1. 13:50  

Én is a template-re gondoltam :) pl a 3 hétnél, meg a 4.-nél is le vannak kerekítve a szélek.
Meg ez a Réka kép, alsó fekete téglalapja is kerek sarkú... hogyan???
valamit nem tudok :(

ilgya 2010. február 2. 10:54  

Ja tudom....azt a vágomaszkkal tudod megcsinálni,a kép mindenképp azon a kis kockán legyen amelyet ki szeretnél vágni(jobb oldali sorban rakd egymás alá mindenképp),majd egér bal gomb és vágomaszk létrehozása. Remélem erre gondolsz.

-krisztina- 2010. február 3. 1:51  

ÓÓÓ, erre gondoltam, köszi!
Hihetetlen, hogy ez ilyen egyszerű :)
egyszer, ha sok időd lesz, csináld meg úgy, hogy a képből a felesleget radírral veszed le. én már majdnem sírtam a végén...

nagyon köszönöm, sokat segítettél :) mint mindig

:*

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP