Játszótéren

2009. június 18., csütörtök




Nem messze tőlünk épült egy nagyon szép játszótér,azt hiszem lelkes látógatói leszünk ezen nyáron a gyerekekkel. Az erről készült képeket foglaltam a júniusi kit klub-os készlet gyönyörűséges hozzávalóiba egy pár aprósággal kiegészítve. A szerkesztők munkái abszolút inspirálók voltak.
A hullámkarton hátteret tépkedtem és tintáztam,majd rávarrtam (volna,de a gépem rendetlenkedett,így sikerült alapon ilyen maradt) a g.c.d studios Lost in Paradise Collection Sunset Shilhouette papírját amit előtte szintén megtépkedtem,majd körömreszelővel megreszelgettem.
A képeket számítógépről kinyomtattam majd egy fehérhullámkarton papírt (Mülleres) alátéve ráragasztottam a lapra,ezután a készletben lévő sárga és kék (fehérpöttyös) szalagokat feldaraboltam és a képek köré ragasztottam keretnek. És a készletben lévő sárga és kék gombokat ráragasztottam a sarkaira.
Szintén a készletben lévő zöld glitteres betűmatricákat egy füzetlapalátétre ragasztottam,ez lett a címe az oldalnak. Kissé részegesek,de a vidámságot tükrözik. A kommetárcímkére ráírtam amit tudni szükéges erről az oldalról, a dátumot többekközt és bedugtam felülre a lap és a hullámkarton közötti apró kis résbe,mivel ott nincs varrás,csak a varrógéptű által készített lukacskák éktelenkednek.
A jobb oldalára még pecsételtem Heyda "Baby" pecsételőivel és kék tintával körbe festettem a kartont.
A napocska egy fából készült matrica, a pillangók meg dekor szövetlepke a helyi Hobby bolt forgalmazott terméke.




2 megjegyzés:

csuti 2009. június 18. 22:29  

Tetszik az oldal! Ötletes a szalagok felhasználása, és nagyon klassz a cím megoldása!

Jucus 2009. június 19. 6:27  

De jó lett, nagyon ügyi vagy!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP