Puszi

2009. június 4., csütörtök


Kicsit más,mint az eddigiek,kicsit színesebbre sikeredett,vagyis próbáltam nem túl sok színt keverni,de a kék és a rózsaszín adott volt.Szintén az ovis anyák napi fényképezésről való a kép,és olyan aranyosak voltak.
Az alapkarton Bazzil amit tépkedtem és kékkel tintáztam. Majd erre egy kék selyempapírszerű papírt gyűrtem,mivel a háttér is kék volt és organza anyagból egy masnit tettem..
A felírat dekorgumiból,valamelyik kreatív dobozból maradt.
A pecsét és a rózsaszín félgyöngy Rayher.
A virág Mülleres.
A horgolt kék virág kedves Gabi barátnőmtől kaptam még egy Pif játék keretein belül.
plusz gombok és a szokásos karton.
A kommentkártyát egy füzetlapból kivágott cd segítségével alkottam.




5 megjegyzés:

@gi 2009. június 5. 4:27  

Nagyon szép lett! Micsoda jól elkapott pillanat már a fotó eleve, Te meg nagyon jól kiemelted! :)))

Judit 2009. június 6. 19:35  

Gyönyörű lett, micsoda fotóval. Nekem Rómeó és Júlia ugrott be róla.

erkaberka 2009. június 8. 6:16  

Csuda aranyos lett!!!:)

Vibeke 2009. június 18. 3:21  

So cool!! A beautiful layout you have made:)

Eszter(beszteri) 2009. június 18. 12:09  

Végre tudok megjegyzést hagyni a blogodon... :) Még mindig nagyon tetszik ez az oldal! És kösz, hogy engem is felvettél a listába. Módosítanád majd légyszi az elérhetőséget?

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP