Címkealbum 2008-ról

2009. február 28., szombat

Mónika ötletétől vezérelve készítettem el a tényleg minire sikerült minialbumomat 2008-ról. Először apának akartam készíteni egy pár oldalas címkealbumot,de annyira belejöttem,hogy végül egy elég vastag oldal sikeredett,nem farzsebbe való. Volt egy A4-es oldalam a gyerekek képeivel,amit a céges buliba vittem mutogatni,mert épp előhívatóba voltak a képeink 2008-ról,így gyorsan Ps-el gyártottam egy egyszerű montázst,ennek az oldalnak használtam fel a kisebb méretű képeit. Linsey chipboard-jából is használtam fel,és az egyik virágocskája is helyet kapott a rózsaszínű lányom mellett.

Gyakorlásnak nagyon jó volt.
Fúrtam,faragtam és ezt gyártottam: (esténként)
Mivel ők a szerelmeim,nem is lehetne más borítója,mint szívecskés,kivágtam egy szétbuherált karácsonyi képeslapból,és körbevartam (kézzel)
Még a dátumot az elejére rá akarom szerkeszteni,és egy kisebb versikét is tervezek belefűzni. (Lesz 30X30 as változata is reményeim szerint)




























2 megjegyzés:

Jucus 2009. március 1. 8:41  

Hát ez szuper lett, gratulálok! Ez az album biztos, hogy egyedi!

Unknown 2009. április 15. 12:57  

What an extraordinary little book! Loved it!!

Really loved your blog!

O_o

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP