Minialbum

2009. február 4., szerda


Apukám 53. születésnapja alkalmából,ami febr. 12-én lesz, szeretnék készíteni egy albumot. Nagyon nem haladok vele,egyszerűen elfogy az ihletem és a hozzávalók sem akaróznak megérkezni. A Müllerbe ismét otthagytam egy kisebb vagyont egy pár kiegészítő megvételével (akrilfesték,bélyegzők,festékek,virágszirom,kenderzsineg,matrica stb) de így sem jön össze,kezdem azt érezni,hogy lehet,hogy nem is nekem való ez a hobby?????
Két napja bíbelődök ezzel az oldallal,mi lesz a többivel...és még olyan hiányérzetem van,valami írás hiányzik talán,vagy mi?? Segítsetek!!!

2 megjegyzés:

Kata 2009. február 4. 13:53  

Nekem nagyon tetszik, minél többször megnézem annál jobban. Szeretem ezt a vintage stílust.
Én, ha nincs időm és ihletem, mindig nézegetek galériákat és lementek képeket amiről úgy gondolom hogy meg tudom csinálni és tetszik is. Ha már van egy elrendezésötlet, akkor gyorsabban megy.

ilgya 2009. február 4. 23:56  

Kedves Kata! Sokat tanultam,köszönöm szépen!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP