Még ez is....

2009. február 15., vasárnap


Tudom unalmas vagyok már ezzel a témával,hogy én még csak most keveredtem szorosabb barátságba a scrap-eléssel,de akkor is ez az igazság,és annak ellenére,hogy csak sokatokkal most ismerkedem és a blogom is nagyon kezdetleges formában van jelen a hazai scrap oldalak fantasztikus világában,mégis akkora megtiszteltetés ért Szotyi által,mert ajándékozott nekem egy frankó blog díjat,amire én rettentően büszke vagyok,és nagyon örülök,hogy megismerkedhettem veled/veletek. Nagyon kedvesek vagytok mindannyian,hogy tartjátok bennem a lelkesedést,pedig a kishítűségemből adódóan már többször gondolkodtam a visszavonuláson.....
Ezúttal köszönöm Mindenkinek,aki a Scrap.hu-n hozzászólt a képeimhez és kedvesen biztatott,ezáltal erőt adott a továbblépéshez.
A Linsey nyereményjátékán nyert ajándékomról ne is beszéljünk.

A függőségeim nekem is elsősorban a nagy többség által felsorolt függőségek,mint a:
1. a család és természetesen a gyerekeim,velük lett teljes az életem,nem tudok nekik elég hálás lenni ezért az érzésért.
2. internet,már már betegesen (most vagyok leszokóban,de rosszabb,mint a cigi)
3. kávé,bármilyen formában,capuccino,presszó,mindegyj,csak az ízét érezzem a számban...
4. fotózás,bármikor bármit....mindig készenlétben,és tettre kész. (ezt is tanulom folyamatosan)
és a legvégre hagytam a legújabb függőségemet
5. a scrap-et,biztos ti is így vagytok vele,vagy voltatok,de én már erről is álmodok,éjszaka ha felébredek az jár a fejembe,hogy mit hogyan,hová kéne rendezni,mit kéne rendelni....ahhoz képest nem vagyok egy termékeny scrappelő,de az első pontban szereplő függőségeim,ebben sokszor megakadályoznak,így éjszakai bagolyként is funkcionálok.

Már megint bajban vagyok,mint a díjakkal általában,mert legszívesebben bedobnám egy nagy közös dobozba,mert mindenki munkája szép valamiért és én is szívem szerint odaadnám Mindenkinek,de ha a szabály ezt követeli,akkor megerőltetem magam egy kicsit.....

Én elsősorban visszadobom Szotyinak,aki elsők között bátorított és már sokszor eligazított ebben a változatos és varázslatos világ útvesztőiében,amiben még nehezen igazodok ki,ezuton is köszönöm neki. Nagy csodálója vagyok a blogjának és a kitartásának is,ahogy ezt az egészet kezeli,sokszor merítek tőle erőt,mert ő is két picit terelget.

A másik kedves bloggerina Jucus,aki elsősorban keresztszemes munkáival hódít a piacon,de a scrap-el is szeretne közelebbről megismerkedni,amiben csak támogatni tudom,mert akinek ilyen ügyes keze van,annak a scrap-et sem szabad kihagynia.

A harmadik nálam Timcsoca,akinek a stílusa nagyon magával ragadott, és a kisfiával sem lehet egyszerűen betelni. Munkáiban nem győzők gyönyörködni,mindig felfedezek rajta valami újdonságot,ami tetszik. Az ő blogja számomra rögtön szerelem....

a negyedik Didó, mert egyszerűen imádom az oldalait,annyira letisztult és profik oldalak, ha ottragadok netalán reggelig el tudnám nézegetni . Egyszerűen meseszép.

Az ötödik,kedves barátnőm,-krisztina-,vele már másik szálon is megtaláltuk a közös hangot,kislányaink között pár hét eltérés van,témában így nem szűkölködünk. Egymást bátorítva indultunk el most a scrap csodálatos világában,remélem sokáig barátnők leszünk.

Tudom,hogy sokan megkapták már a díjat,de így kullogva a sor végén tőlem is fogadják sok sok szeretettel.


3 megjegyzés:

Judit 2009. február 15. 5:37  

Aranyos amit írtál, köszönöm. Én egyszer a lányomnak néztem pulcsit és eszembe jutott hú ahhoz a készlethez de megy ennek pulcsinak a színe…

Timcso 2009. február 15. 6:29  

Köszönöm szépen, nagyon jól estek a szavaid!!:)majd átadom a kisfiamnak is!:)))

Lonci (Győr) 2009. február 17. 4:17  

Idekeveredtem, mert szeretem a kreatív dolgokat, ha épp nem is ez most nálam a favorit, NEKED sok sikert hozzá.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP