Minialbum második rész

2009. február 8., vasárnap


Elkészültem még két oldallal,és kiegészítettem a már meglévőt is egy kevéske kiegészítővel.
A kis könyvecskébe beragasztottam az öcsém képét és a középső hugom is rákerült,így nem csinálok külön egy olyan oldalt ahol ők is rajta vannak,hanem ez lesz a gyerekei oldala.
Kiegészítettem egy glitteres kacskaringóval és felül egy "édesapám" címkével.

Ez az unokák oldala,szerencsére találtam olyan képet,ahol mind a négy szerepel együtt rajta.Még alulra fogok ráírni a kis kartonpapírcsíkra valami utalást,hogy ők az unokák,de még nem tudom mit.
felhasznált anyagok:Bringman Pragerkarton-Block
3d matricák
kenderzsineg
filcalapú virág
Heyda-Baby pecsétek


ő pedig a tyúkanyó,már 30 éve erre utal a kis tyúk matrica...

1 megjegyzés:

csuti 2009. február 10. 22:00  

Nagyon jók ezek az oldalak, imádom ezt a stílust!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP