Farsang

2009. február 18., szerda

Sikerült végre befejeznem a pár napja elkezdett farsangi oldalamat,és kipróbálhattam a Scrapbook.hu-ról rendelt virágocskáimat a milton kapocccsal. A többi dolgot egyelőre bezsebeltem és várják jobb sorukat a dobozkám mélyén./ Nagyon gyűlnek a cuccaim,már az egész család erre vadászik,csipkére,gombra és egyéb kiegészítőkre...../

***

Kicsit élénkre sikerültek a színek,de úgy éreztem,hogy a farsang is olyan vidám és színes eseménye az évnek,így a színei csak a jókedvet sugározzák.

Még a repesztőlakkomat is használtam,ugyanis nem tetszett a színe az álarcnak miután kinyomtattam,így gyorsan lelakkoztam bordó akrilfestékkel. Mily szerencse,hogy épp a közelünkbe (vagyis a könyvtár közelébe,ahová hetente járunk) nyílt egy Hobby bolt,így a legutobbi ottlétemkor beszereztem egy üvegcsével.

Az alap egy Müllerben vásárolt zöld rózsás dombornyomott papír,amit szaggattam,tépkedtem,reszeltem és festékeztem a végén feketével. folyt köv.




2 megjegyzés:

-krisztina- 2009. február 19. 5:43  

Ez naggggyon jó!!!!!
Nekem az tetszik benne nagyon, hogy olyan színes, igazi gyerekes oldal lett!
Meg nagyon jók a papírok szélei is!

Mesi 2009. február 20. 0:27  

Nekem is tetszik nagyon, de ezt már írtam a scrap.hu-n is!!!
Ja, a rendszeres olvasáshoz csak rá kell kattintani az "Ezen blog rendszeres olvasása" gombra. Nekem ez eléggé alul van, a számlálóm környékén, azért nem találtad. És köszi szépen! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP