Hideg

2009. január 17., szombat


Köszönettel tartozom Szotyinak,aki ajánlott egy-két bejegyzéssel lejjebb, pár nagyon klassz oldalt,tegnap 2-ig nézegettem őket,töltögettem és ma reggel,minimális munkával ezt gyártottam.
Na ez nem az én érdemem,de aki laikusan téved ide,annak elmondhatom,hogy kb. így kell kinéznie egy scrap oldalnak....én csak a képet raktam be a keretbe,kivágtam és behelyeztem. Próbáltam fekete-fehéren is,de nekem így jobban tetszett.
Megpróbáltam a madárka helyére berakni Rékát,de nem véletlen,hogy ezt így készítette el a szerzője,mert ez így mutat jól. Majd csinálok egy Rékásat is hamarosan.
Kicsit kontrasztosak a színek,de épp emiatt nekem kiemeli egy kicsit a Dávidot.

bouille_kissofwhiteprincess

5 megjegyzés:

Judit 2009. január 17. 3:04  

Szia!
Nagyon jó, de most nem értem. Már kész volt az oldal, és a képet raktad bele, vagy Te raktad egymásra a rétegeket, stb? Mert akkor nagyon ügyi vagy!
Próbálkoztál már Template-val?
Segítség hozzá:
http://www.scrap.hu/showarticle.php?show=69

Judit 2009. január 17. 3:26  

Ja még valami:
Remélem nincs terhedre hogy ennyi tanácsot próbálok adni. De mikor én kezdtem nekem is segítetek és nagyon jó volt.
Itt is jó dolgok vannak, ahol a photoshopról kezeléséről tanulhatsz…
http://www.hotdog.hu/magazin/magazin.hot?m_id=26030&h_id=80048&page=3

ilgya 2009. január 17. 9:41  

Egyaltalán nincs terhemre sőt......csak köszönni tudom,hogy segítesz,de tényleg.

ilgya 2009. január 17. 15:22  

Akkor ez egy template volt-mostmár ezt is tudom,de ez tetszik....

Jucus 2009. január 18. 10:53  

Akkor most már én is tudom, hogy ez egy template!:o))
Szuper lett a kép, nagyon tetszik!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP