Tervek

2009. január 26., hétfő

Tegnap beszerző körúton voltam a Müllerbe,és vettem egy pár cuccot a hagyományos scrappel tervezett alkotásaimhoz. Még nem tudom,hogy kezdjek hozzá, mivel nem csináltam hasonlót sosem,egyelőre gyűjtögetem az ötleteket.
Mivel nincs hobby bolt a közelünkben,ezért a neten fogok rendelni dolgokat,de ahogy nézegettem a boltokat vagyonokat tudnék elkölteni bennük,ezért most még várok próbálom kifürkészni,hogy mik az alapok,ami nélkül nem lehet oldalt készíteni,mitől scrap a scrap és nemcsak egy sima giccses fényképalbum.

Terveim:
1. Tiszai nyaraló kezdetektől..és a folytatás....
2. Dávid születésétől kezdve egy album
3. Réka születésétől egy album
4. Horvátországi nyaralásunk
5. 2008 as év
6. 2008 karácsonyunk
7. Dávid ovis album,munkáival és rajzival,esetleg beszólásaival...ez végtelenített vagyis ovis koráig.
8. Meglepetés album (esküvőre)

Elkezdtem még decemberben egyet,de nem volt időm folytatni,és el is akadtam egy kicsit,nem akar scrapbookos formája lenni,gondoltam szerzek még kellékeket és akkor folytatom....
Kék hullámpapírt kettéhajtottam és az volt az alapja,a többi kelléket is a Müllerből ill. a Lidl-ből szereztem be (ragasztók,meg szívecskés ragasztószalag) még valamikor novemberben a sok színes papír miatt a gyerekeknek,ők is nagyon szívesen alkotnak velem. A 4d matricákat Dávid matricás albumából szedtem,mivel nagyon szeretei a munkagépeket,ezért főleg markolót és teherautót ragasztottam..
Karácsonykor vettem 3 lukasztót isszintén Müllerből,(de már a teszkóba is van),ezt a csomagosat próbáltam ki éppen,a lepkés és a lóherés nem illet volna....A betűk a Mülleres csomagban voltak a hullámpapírokkal és még egyéb kreatív cuccal együtt...


ez Dávid ajándéka nekünk az oviból ez is helyet kapott a hátulján...



Tegnap pedig ezeket szereztem be:
ezek dombornyomású papírok,olyan gyönyörűségesek,félve fogom őket felhasználni....

ezek meg natur papírok:
eperfából,selyemből,virágokból,banánból és moonrock papírból.


és a glitterek:
(hópehely,meg szívecskék is vannak benne)


Már csak alkotni kéne valamit.

Egy kérdés a hagymányos scrap üzőihez...
Mindenképpen kell valami alap amire ragasztom a lapokat? vagy ha elég vastag a lap ,akkor elég ha arra ragasztom a fénkyépet és a többi dolgot?
Melyik a legpraktikusabb ragasztó?
Inkább azt kérdezem,hogy mik az alapvető kellékek? Vagy hol tudok ennek utána járni?
Gondoltam veszek egy albumot,de olyan drágának tűnt ahhoz képest,hogy milyen kevés az oldal,de mondjuk egy olyan házikót,amit Szotyi is is csinált,el tudnék képzelni esetleg más formából is....

3 megjegyzés:

Timcso 2009. január 26. 6:41  

Megadnád az email címedet, hogy el tudjam küldeni a képeslap elkészítésének lépéseit? timcsoca@freemail.hu

ilgya 2009. január 26. 7:39  

ilgya@citromail.hu

Judit 2009. január 26. 8:23  

Húha mindent bele. Én hogy kipróbáltam a hagyományosat nagy tisztelettel nézem azok alkotóit, űzőit. Nagyon nehéz, időigényes, és nincs visszavonás, törlés gomb!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP