Kávézás

2009. január 30., péntek

Muszály volt kipróbálnom a kávézás technikáját ,napközben sűrűn visszatértem rá.... közel sem sikerült tökéletesre az alkotás,de jó volt vele dolgozni,így az égetés mellett ez a másik technika,ami a kedvemre való,egyelőre.
Sajnos még nem sikerült feladnom a rendelést,mert az egyik webáruház,ahol tele pakoltam a kosaramat,csak febr. 16-tól lesz újra elérhető,így az itthon talált dolgokból alkottam.
A kávé lehetett volna erősebb is,elég fakó színű lett a fehér dombornyomású papír ami az alap hátteret adta,de barnás ez a lényeg. Ami rákerült papír az pedig egy csomagolópapír, olyan gyönyörűséges volt,hogy még akkor eltettem,hogy jó lesz valamire,és jó is lett,akkor még álmomban sem gondoltam volna,hogy mire. Sok helyen olvastam,hogy gyűrik,tépik,reszelik...hát én is ezt műveltem,kisebb nagyobb sikerrel,majd a széleit előbb barna vízfestékkel,majd barna filctollal kicsit átmaszatoltam,ez is hagy kivetnivalót maga után,de azt a fránya delete gombot nem találtam....A kis macis háttér egy noteszből való,ezt is jól megbarnítottam és tépkedtem gyűrőgettem,erre került,majdnem fölöslegesen egy fehér selyempapír,amit szintén kávéztam,de alig látszik,mert a kép és a csomagolópapírból kivágott kör eltakar.
Csipkét nem találtam,de akkor eszembe jutott az aszaltgyümölcskosár alja,ami tortapapírszerű csipkével volt kibélelve,így barnáztam azt is. Megláttam egy Blikket is a konyhában,így kitéptem egy kis darabkát és kávéval leecseteltem.
A fényképet átszíneztem barnára,majd kinyomtattam fotópapírra.
a felirat akkor még nagyon hiányzott róla...majd rátettem egy barna gombot és illet hozzá,így ráragadt ez is.
A feliraton sokat gondolkodtam először kinyomtattam egy betűkészletet,de fölösleges volt,aztán eszembe jutott a habszivacs betűkészletem. Színben nagyon elütött az alap színétől így filctollal ezt is befestettem barnára. Majd egy masnit tűztem a sarkára.

3 megjegyzés:

Timcso 2009. január 31. 5:57  

Itt is írom, hogy szerintem szuper oldalt készítettél!!Nagyon szép, harmonikus!Ügyes vagy, így tovább és nagyon örülök, hogy tetszenek az alkotásaim!!:)

Judit 2009. január 31. 7:16  

Nagyon szép, minden elismerésem hogy a hagyományos scrap felé kacsingatsz!

Jucus 2009. január 31. 10:42  

Nagyon jól sikerült, ügyes vagy! Tán még illatos is?:o)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP