Valenti n nap

2009. január 27., kedd

Nemigen szoktuk ünnepelni ezt az új keletű ünnepnapot, a férjem szerint nálunk mindennap Valentin nap van,engem most mégis ez inspirált,hogy elkészítsem életem első képeslapját.
Annyit kell még tanulnom,rengeteget,gondoltam kezdésnek inkább valami light-ossal kéne kezdeni,hát Szotyi igazad volt,ezt nem lehet egy del-el csak úgy kitörölni.
Nagyon jó volt készíteni,már most tudom,hogy nem ez volt az utolsó.
Amit felhasználtam????... az előző poszban leírt készletből vettem a szívcskés dombornyomású piros és fehér papírt,majd a glitteres készletből raktam ki a szívecskéket körbe. A nagyobb szív piros glitter.Az alsó sarokban lévő kis négyzethálós bizé(nem tudom hogy hívják) azt már régóta a kreatív dobozkámban tárolom,néha elteszek bizgenytyűket a szüli- ill. névnapra kapott virágcsokor dekorációjából. A szintén alul található szívecskét pedig egy ajándékkisérő lapocskáról vágtam ki a masnijával együtt,csak én itt a masnijából csak egy darabot használtam fel.
Majd a végén égettem,mert nagyon egyenes volt a széle....és olyan hiányérzetem volt. Így is kicsit...

A belsejében lévő betűket kinyomtattam egy előzőleg letöltött készletből (Alpha-digiscrap.ch)
a másik oldalára pedig egy idézetet nyomtattam ki a tegnap vásárolt készletből egy arany színű papírlapra,és ennek is égettem egy kicsit a szélét.




3 megjegyzés:

Jucus 2009. január 27. 23:14  

Hogy Te micsoda ügyes vagy! Ez az égetés nagyon jó ötlet! Tetszik a képeslapod!

Timcso 2009. január 27. 23:49  

Nekem is tetszik a képeslap, csak így tovább! :)

Judit 2009. január 28. 0:35  

Nekem is tetszik, ügyes vagy!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP