A romantika

2009. január 29., csütörtök


jegyében készült el ez az oldal Réka albumába...
Van mit csiszolódnom..de elkezdtem...

***
Ezt a gyönyörű szalvétát még Horvátországba vettem a nyáron,annyira megtetszett,hogy a borsos ára ellenére sem tudtam otthagyni a polcon,amúgy is nagy szalvéta gyűjtögető vagyok,de mióta rátaláltam a scrapbookra,azóta tudom,hogy hová fogom felhasználni a gyűjteményem egy részét.
A kivágást még gyakorolnom kell,vennem kell élesebb szerszámokat is.
A papír rózsaszín szívecskés dombornyomású ,erre ragasztottam rá decoupage ragasztóval a szalvétát,van amelyiket utólag,így rálógott a fehér dombornyomású égetett szélű szívecskémre.
Élőben szebben mutat.
Ne kíméljetek,akarom a kritikákat,hogy tanulhassak...

.

1 megjegyzés:

Klári 2009. február 6. 8:06  

A fotód valószinűleg nem adja vissza az eredeti kép szineit. Nem tudom milyen grafikai programod van,de érdemes lenne valami képmanipulálóval megdolgozni. A szalvéta tényleg nagyon szép, én nem vágtam, hanem téptem volna. Pld az orgona szélét lefogod a bal mutató és hüvelykujjaddal, a jobb kezeddel meg tépegeted, és igy miliméterenként végig. Próbáld ki, olyan hatása lesz, mintha kézzel festetted volna oda.Az se baj, ha egy kicsit beleszalad a kezed a virágba, úgyis foszlós lesz a széle.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP